Hoe werkt het?

Ten eerste is het nodig om te controleren of uw bedrijf al in onze database staat. Dat kunt u het beste doen door eerst uw provincie, gemeente en plaats te kiezen en dan op uw bedrijfsnaam of delen ervan te zoeken. Een zoekopdracht op naam plus plaatsnaam werkt ook.

Niet gevonden? > Uw bedrijf aanmelden

  • Kies eerst uw provincie en klik op verzenden
  • Een formulier verschijnt, vul hier uw gegevens in en selecteer ook de gemeente. Om u als eigenaar van het nieuwe adres te identificeren, is een emailadres te gebruiken dat overeenkomt met uw domeinnaam of bedrijfsnaam. (géén hotmail of soortgelijke e-mailadressen)
  • Op het moment dat u opnieuw op Verzenden klikt wordt het formulier gecontroleerd en verzonden.
  • Een melding verschijnt dat er een bericht naar uw emailadres verzonden is. Dit bericht bevat een unieke code die gebruikt wordt om uw aanvraag te bevestigen (dit is om spam te voorkomen).
  • Wanneer u op de link in de email klikt of de unieke code invoert (op onze pagina) is uw aanvraag in werking. Is het niet mogelijk om op de link in de email te klikken, dan is het ook mogelijk de link te kopieren en in de adresbalk van de browser te plakken.
  • Binnen één werkdag zal een medewerker uw adres verifiëren. Op het moment dat uw adres is goedgekeurd, ontvangt u een mail met een unieke link. Via deze link is het mogelijk om kosteloos extra informatie in te voeren (bedrijfsomschrijving, trefwoorden, webadres, merknamen, logo etc.)

 

Een bestaand adres wijzigen en uitbreiden

  1. U heeft uw bedrijf op AlleAdressen gevonden, op de detailpagina klikt u Gegevens aanpassen
  2. Uw gegevens kunnen bewerkt worden via het formulier, zijn uw wijzigingen compleet klik dan op Bijwerken.
  3. Uw gewijzigde gegevens worden nu ter controle verstuurd en u ontvangt bericht wanneer deze zijn verwerkt.

Het is altijd mogelijk om uw bedrijfsgegevens te wijzigen. Hieraan zijn geen kosten verbonden.